piątek, 24 czerwca 2011

Harmoszka zmieniła moje życie


Na castingu do nowej edycji Mam Talent pojawił się Don Vasyl. Jury w składzie: Małgorzata Foremniak, Agnieszka Chylińska oraz nowy członek Robert Kozyra było zachwycone jego ruchem scenicznym. Nic dziwnego, przecież nie od dziś wiadomo, że uczył się tego od samego Ricka Astleya.

Robert Kozyra: Podoba mi się, że nie wybierasz sentymentalnych harlequinów, ty masz zadziora, jesteś afrodyzjakiem, a do tego nie zdawałem sobie sprawy, że masz tak zmysłowe oczy. Jesteś najbardziej seksualnym nebezpecznym uczestnikiem programu.

Foremniak nie była w stanie wykrztusić z siebie słowa i zalała pół studia łzami.

Agnieszka Chylińska: Dałeś czadu! Aż trzeba wywietrzyć studio. Podczas tego występu miałam ochotę na*urwiać salta. Wracam z Tobą taborem do Opola.

Po programie do producentów zadryndał David Hasselhoff i zaproponował mu rolę pierwszoplanową w swoim nowym teledysku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz